Αρχική / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / TommyG Blogging  / Stay Home Stay Safe #3

Stay Home Stay Safe #3

Stay Home Stay Safe #3


#menoumespiti



Οι μέρες κυλούν, ωστόσο φαίνονται λίγο μεγαλύτερες όταν είμαστε συνέχεια στο σπίτι. 

Ελπίζουμε να προσφέρετε στον εαυτό σας λίγο ύπνο παραπάνω, λίγη χαλάρωση παραπάνω, το αγαπημένο σας φαγητό, λίγη άσκηση με την σωστή καθοδήγηση

αλλά και τη σωστή φροντίδα (σωματικά και ψυχικά).


Τετάρτη σήμερα, ακριβώς στην μέση της εβδομάδας, και καθώς σας αφήνουμε χρόνο να απολαύσετε τα αφρόλουτρά σας και την περιποίηση προσώπου,

θέλουμε να σας δώσουμε μερικές ιδέες για το τι κάνουμε εμείς όσο #menoumespiti


1. Γενική στο σπίτι

Σηκώσαμε καναπέδες, τραπέζια, τα χαλιά, εκείνες τις παπουτσοθήκες που από την μέρα που μπήκαν στο σπίτι δεν έχουν δει αυτό το ανάρπαστο αντισυπτικό.

Καθαρίστε τον χώρο σας, ανάψτε λίγα κεριά και απολαύστε την καθαριότητα όπως ποτέ ξανά.


 

2. Αναδιοργάνωση του χώρου

Ναι ναι, πολλές από εμάς αποφασίσαμε αφού διαβάσαμε πολλές φορές για το ποιά είναι η βορειοανατολική πλευρά του δωματίου, πως εκεί πρέπει να είναι

και το κρεβάτι. Ανακατανομές, αλλαγές για να μην βαριόμαστε ποτέ. 

Τι κι αν δεν μας άρεσε;; Θα τα ξανά αλλάξουμε αύριο!


 

3. Μας μαγειρεύουμε

Έχοντας εξοπλιστεί τα απαραίτητα, φροντίσαμε να προσέξουμε λίγο και τη διατροφή μας, φτιάχνοντας αγαπημένα φαγητά που δεν είχαμε βρει τον

χρόνο ή εκείνη τη συνταγή του Πετρετζίκη.

Δημιουργήστε με υπομονή αυτή τη φορά τα αγαπημένα σας πιάτα, και απολαύστε τα στην άνεση του καναπέ σας.

Κ αν μετά σας πάρει ο ύπνος, ακόμα καλύτερα! Λίγη ακόμα ξεκούραση για εσάς!


 

4. Βγάζουμε το σκυλάκι μας βόλτα

Γνωρίζουμε πως δεν έχουμε όλοι έναν πιστό φίλο να βγάλουμε βόλτα, ωστόσο για κάποιες/ους από εμάς, είναι ένα όμορφο διάλειμμα στην καραντίνα,

να περπατήσουμε λίγο,  να παίξουμε με τον σκύλο μας και να πάρουμε λίγο καθαρό αέρα.


 

5. Γυμναζόμαστε

Οι πρώτες μέρες καραντίνας σίγουρα τις χρησιμοποιήσαμε για να κοιμηθούμε, να φάμε καλά, να ξεκουραστούμε.

Καθώς ο ύπνος σιγά σιγά γίνεται αρκετός, η ενέργειά μας αυξάνεται και είναι οι ιδανικές συνθήκες να αρχίσετε/συνεχίσετε να γυμνάζεστε.

Τα περισσότερα γυμναστήρια ανεβάζουν μαθήματα online, τα οποία μπορέιτε να τα παρακολουθήστε όποτε εσείς θέλετε αλλά και πολλά παρέχουν live 

υπηρεσίες, όπου  μπορείτε να δείτε τον αγαπημένο σας γυμναστή/ρια, και να κάνετε το μάθημά σας κανονικά.

Ασκήσεις με το βάρος του σώματος είναι τέλειος συνδυασμός με λίγο αερόβιο. 

Εάν δεν γυμναζόσασταν, μπορείτε τώρα να εντάξετε την άσκηση στην καθημερινότητά σας, και να την αγαπήσετε τόσο που δεν θα την αφήσετε ούτε μετά 

από αυτή την περίοδο.


 

6. Διαβάζουμε/Βλέπουμε σειρές/Φτιάχνουμε ένα παζλ

Εάν είσαι από τις τυχερές/τυχερούς που στο σπίτι είστε πάνω από 1 άτομα, τότε έχετε και την ευκαιρία να ξεθάψετε ένα παλιό επιτραπέζιο ή ένα παζλ

και να αναθερμάνετε λίγο τις σχέσεις σας. (Ιδανικά όχι πάνω από 3 ώρες. Έρευνες στα δικά μας σπίτια, έδειξαν πως 3-4 ώρες είναι αρκετές χιχι)


Για όσες από εμάς, τα σκυλιά μας και οι γάτες μας είναι η συντροφιά μας, ένα βιβλίο είναι επίσης πολύ καλή λύση.

Κι αν δεν είσαι φαν του διαβάσματος, το Νετφλιξ είναι πλέον η αγαπημένη λύση.

ʼστο να παίζει, αν δεν θες να παρακολουθήσεις, και ταυτόχρονα δοκίμασε να ζωγραφίσεις.


 

7. Σπα/Περιποίηση σώματος/προσώπου

Όπως σας αναφέραμε και τις 2 προηγούμενες μέρες, υπάρχουν πολλοί τρόποι να φροντίσετε λίγο παραπάνω τον εαυτό σας, όσο είστε σπίτι.

Εκμεταλλευτείτε το. Ανανεωθείτε και βγάλτε και καμιά φωτογραφία. Θα είναι χαρά μας να δούμε τα posts σας.


8. Όλοι μας κάνουμε υπομονή

Κατανοούμε απόλυτα πως είναι αρκετή δύσκολη περίοδος, ωστόσο στηρίζουμε το #menoumespiti για να περιορίσουμε όσο περισσότερο μπορούμε την όποια 

εξάπλωση.

Προστατευόμαστε για να προστατέψουμε. Εμάς, αυτούς που αγαπάμε, και όσους το έχουν ανάγκη.

Είναι ευθύνη όλων μας!



Καλή μας δύναμη και #menoumespiti